Wednesday, November 16, 2011

Hey Backstabber !

Hey guys ! What's up ? Cool right my entry ? Wuwuwuwww ~ ~ ~ ~ I know that xD Lol ! So then, i'm kept all this silly things for a long time in myself. You know what, i'm fuckin' hate you! No need to 'HI' at me all long time when you see me ! Get it bitch ? ! You such a backstabber you know ? How could you backstab your bestfriend liddat ? Haaaaa ? And aku tak terkejut pun bila kau dilabel kan as liddat. Cause kau pun pernah buat benda yang sama enn dekat aku. Ohh ya, kau sekarang dengan dia tu kan . Ohh, just wait for your turn lahh. You'll get the same thing like what i got ! (: Actually, kau ingat aku tak tahu haa kenapa kau couple dengan diaa ? Only for............. huishhh , stop it weh ! You know what , there's tooooooo many people anti you ? Aku ingatkan aku sorang . Ohh, i'm wrong enough . And now kau benci aku sebab aku dapat crush kau ? Ohh, what I heard is , kau pernah mintak couple dekat dia enn ? Wahhh, cerita dekat aku lain, atas hingga bawah baik semuaa. Tapi, hakikatnyaa haaaaaaaaaaa :oo . Lol, aku bukan nak ambik kisah sangat pun pasal kau, tapi as friend aku nak kau berubah lah . Semua kau dapat , semua kau game . Tak dapat crush kau pun, kawan dia pun jadi eh ? lol.Kau ni kan , ishhhhh . 'Emmm sedar lah weh . Takkan tak perasan lagi apa kawan kau dah perli buat semua dekat kau ? Tak malu ke haaaaaa ? Dah terantuk baru nak teradah takda gunanya bro ! ok, gei it ?! So, Byeeeee ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~  ~ ~ ~


No comments:

Post a Comment